Arhiva događanja

Europsko druženje učitelja Realitetne terapije

NAJAVA:

Udruga HURT, u suradnji s Europskim udruženjem za realitetnu terapiju (EART), organizira Europsko druženje učitelja Realitetne terapije u Medulinu od 18. do 21. rujna 2014.

Više informacija i prijave:

Medulin - druženje učitelja Realitetne terapije

 

Održana Skupština HURT-a

U Sungeru (Gorski Kotar) 28.6.2014.g., u vikendici Jagode i Marka Kreme, održana je Skupština HURT-a. Uz intenzivan i uspješan rad, bilo je zabave i dobre hrane. Za kulinarske delicije pobrinuo se domaćin Marko.

Početni intenzivni tjedan održan u Zagrebu - proljeće 2014.

 

6. hrvatski susret kvalitetnih škola u Labinu

Poštovani/poštovana,

ovim putem Vas obavještavamo o održavanju Šestog hrvatskog susreta Kvalitetnih škola Labin KVAŠ '14 - "Snaga naših škola". Navedeni međunarodni stručno - znanstveni skup će se održati od 23. do 25. rujna u Rapcu gdje će kao gost predavač sudjelovati irski psiholog Brian Lennon (prvi predsjedavajući nove svjetske organizacije William Glasser International.

Šesti hrvatski susret Kvalitetnih škola Labin KVAŠ '14 - Snaga naših školaNa skup su pozvani svi zainteresirani koji primjenjuju Glasserove principe Kvalitetne škole i svi oni koji se žele upoznati sa principima Kvalitetne škole - predstavnici svjetske organizacije William Glasser International, ravnatelji, nastavnici, učitelji, stručni suradnici i odgajatelji, ali i oni koji bi se htjeli upoznati s osnovnim idejama kvalitetne škole te time doprinijeti obogaćivanju kvalitete sustava odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj.

Navedeni skup je podržan od Agencije za odgoj i obrazovanje, a više informacija o načinu prijave, oblicima sudjelovanja te rokovima za prijavu radova možete pronaći na sljedećoj poveznici: http://www.ssmb.hr/468/labin-kvas14.

U nadi kako ćete se priključiti skupu i aktivno sudjelovati,

srdačni pozdravi!

Udruga HURT

 

Održan proljetni Početni intenzivni tjedan

U Zagrebu je, od 8. do 11. svibnja 2014.g. održan Početni intenzivni tjedan (BIW) edukacije s novom grupom polaznika. Instruktorice na BIW-u su bile Dubravka Stijačić, prof. i Jelena Bićanić, prof.

Početni intenzivni tjedan održan u Zagrebu - proljeće 2014.

 

dr. William Glasser

S tugom javljamo da je autor realitetne terapije, učitelj, mentor i naš prijatelj, dr. William Glasser, umro 23. 08. 2013. godine.

Više o dr. Williamu Glasseru pročitajte:

 

 

 

 

Realitetna terapija - novi psihoterapijski modalitet

EAP (European Association for Psychotherapy) nakon propisane procedure konačno je Realitetnu terapiju priznala za ravnopravnu psihoterapijsku školu i dodijelila EART-u (European Association for Reality Therapy) status EWAO (European Wide Accrediting Organization).

Time su priznali i znanstvenu osnovu Realitetne terapije (Teoriju izbora) i edukaciju koja se provodi, te omogućili da u budućnosti EART samostalno školuje RT psihoterapeute.

Ovo je prilika da našim učiteljima Leonu i Bobi Lojk zahvalimo na viziji, višegodišnjoj upornosti i trudu koje su uložili.

 

Naučiti sretnije živjeti

U Učeničkom domu Sušak započeo postcertifikatni program iz realitetne terapije

/ Leon Lojk, instruktor senior realitetne terapije

RIJEKA - U Učeničkom domu Sušak jučer je za dvadesetak djelatnika različitih područja, od medicinskih do pedagoških znanosti Primorsko-goranske i Istarske županije, započela dvodnevna edukacija u sklopu postcertifikatnog programa realitetne terapiju. Prema riječima instruktora seniora realitetne terapije, Leona Lojka. radi se o polaznicima koji su stekli znanja i certifikat iz teorije izbora, kvalitete vođenja i realitetne terapije, a jučerašnja edukacija prvi je korak ka postizanju stupnja instruktora.

- Riječ je o teoriji koja daje poseban pogled na to kako možemo sretnije živjeli, a njen utemeljitelj je William Glasser. Polazi se od toga da je uzrok mnogih nesretnih odnosa na poslu; u obitelji ili školi, vjerovanje da se na ponašanje čovjeka može djelovati izvana, vanjskim silama. Teorija izbora zastupa ideju da je svaki čovjek motiviran iznutra, dok se kod kvalitete vođenja polazi od toga da kakve god mi naredbe davali drugim ljudima, to su samo vanjski: informacije, a hoće li ih oni ispuniti ovisi o njima samima. Sve se to vrlo dobro može aplicirati i u školama, koje još uvijek polaze od toga da učenici spoznaje stječu prijenosom znanja. Teorijom izbora učenicima se daje niz informacija, a oni koriste samo one za koje smatraju da su uporabne, no bit je u tome da se naglasi važnost pojedinih informacija, te im se objasni zbog čega su one važne, objašnjava Lojk.

Po završetku postcertifikatnog programa, koji traje dvije godine, dvadesetak će polaznika steći stupanj instruktora realitetne terapije prema pravilima Instituta Williama Glassera i pravo bavljenja edukacijom, dok će dvogodišnji program za stjecanje certifikata započeti u.ožujku, a uvjet za uključenje u program je visoka naobrazba iz područja humanističkih znanosti.

I. Šestan

 

Motivacija i zahtjevnost poučavanja, savjetovanja i vođenja

/ Bosiljka Lojk

Ako pitate ljude zašto nešto rade, njihove odgovore moći ćete svrstati u tri skupine. Jedni će jednostavno reći da moraju odnosno da su prisiljeni iz tih i tih razloga, drugi da će im to što rade dobro doći za ostvarenje nekih njihovih specifičnih ciljeva, a treći da ih to zanima ili veseli.

Pokušate li ovu tvrdnju provjeriti među zaposlenima, jedni će vam reći da moraju raditi zato da dobiju plaću i prehrane obitelj, drugi da žele napredovati i ostvariti karijeru, a treći jednostavno zato što vole svoj posao i da ih to što rade ispunjava.

Učinite li isto s klijentima koji dolaze na savjetovanje dobit ćete slične odgovore. Oni, koje na savjetovanje šalju treće osobe (npr. učenik kojega je poslao učitelj) ili institucije (npr. roditelj kojega je poslala socijalna služba) tvrdit će da su bili prisiljeni doći i da nemaju pojma što bi s vama razgovarali. Oni kojima >život zagorčava< netko drugi (npr. muž koji pije, žena koja >služi tihu misu< ili >nemogući< šef) reći će da su k vama došli da im date savjet odnosno da ih poučite kako da tim gnjavatorima stanu na put. U treću skupinu klijenata pripadaju oni koji se već neko vrijeme muče s rješavanjem nekog svog problema, svjesni da ga nitko ne može riješiti umjesto njih i da moraju sami nešto poduzeti, ali ništa pametno ne mogu smisliti.